Povijest kluba
• Oko 5000 g P.N.E.- neki majstori u Mezopotamiji izumili novotariju i dali joj ime „kotač„ ( a ne „felga“, kako su sigurno neki od vas pomislili)
• Sad se jedno vrijeme nije skoro ništa dešavalo važno za automodelarstvo
• 1876 g N.E.: g Nikolas August Otto napravio motor koji baš lijepo stane u nešto što su Daimler i Benz pravili a zvali su to „ Automobili“
• 1884 g N.E : Charlie Goodyear izumio vulkanizaciju, a John Dunlop, Andre Michlen i Philip Strauss par godina kasnije izumili gume za one ranije spomenute kotače ( a ne Gandinni i Pauselli, kako su neki opet pomislili)
Sad je opet neko vrijeme nije ništa bitnije događalo sve dok…
• 1898 g N.E : konačno je došlo vrijeme da netko izmisli i radio upravljanje, a kako nitko nije imao pojma, onda im je stari Nikola pokazao kako se to radi ( da, da taj Nikola….Tesla ) iako danas neki Talijani, pa Rusi, Englezi i naravno Amerikanci tvrde drukčije, ali činjenica je da je jedino Nikola upravljao modelom broda – imao je i stanicu i prijemnik i servo ( jedino nismo sigurni za Personal Transponder)
• 1930 g N.E.: Staljinovi inženjeri napravili tenk na daljinsko upravljanje i isprobavali ga na Fincima- nažalost uspješno
sad se jedno 30-tak godina opet nije nešto posebno bitno dešavalo. Neki svjetski ratovi, pa mirenja, pa Marshallov plan, pa drug Tito i onda konačno
• 1954 g N.E.: razvijen do kraja nešto ranije patentirana sitnica-tranzistor
• 1960.-tih, netko je iz avio modela uzeo motor, preuzeo upravljački mehanizam, sastavio sve na podvozje modela automobila i ….nastao je prvi upravljivi auto-model mjerila 1:8
• 15-ak godina kasnije (1979) održano je i prvo Svjetsko prvenstvo u Ženevi (Phil Booth, Engleska, prvi svjetski prvak)
Sad se već svašta dešavalo, ali toga je puno za ovu stranicu, pa ćemo premotati do
• 2000 g N.E. : u Velikoj Gorici osnovan „v-maX“
U stvaranju kluba nitko nije položio život (još) ali ovdje ćemo se pokušati sjetiti svih koji su doprinijeli ili još doprinose radu kluba, iako mnogi formalno i nisu bili članovi, onoliko koliko nam doseže „načeto“ pamćenje i nesređena arhiva:
• VILI I DAMIR KMOCH
• ZRINO DODIG
• MARIO JERKOVIĆ I KOMPLETNA OBITELJ ( MAMA, TETA, TETAK)
• LOVAC LUKA ČABRAJA
• MIRO HODŽIĆ-NAJBRŽI ČEKIĆ TUROPOLJA
• NEVEN ( KAKO ONO?)
• FIĆO LACKOVIĆ
• HRVOJE GRUŠKOVLJAK
• MATRIN DODIG
• DAMIR KIRIN SA SUPRUGOM I ONA DVA NJEGOVA INDIJANCA
• NIKOLA PALIĆ
• VEĆA SKUPINA DJEČAKA IZ O.Š. VELIKA MLAKA
• GĐA. RAVNATELJICA O.Š. VELIKA MLAKA
• STIPO PEJAK
• DRAŽEN BRIGLJEVIĆ-BRIGL
• BRAĆA DUJIĆ-DAMIR I MARIN
• DARKO ROBIĆ-DEDA
• AVNI I ŠPAT ZENUNI TE NJIHOV BRATIĆ
• JOSIP MARIJANOVIĆ
• BORIS MAJSEC
• TOMO LOKOTAR I SIN
• ZLATKO KRZNARIĆ I NJEGOV TETAK
• JANKOVIĆ I SIN
• VOZAČ S BROJEM 23-MLADEN MIRT
• MIRO ŽIVKOVIĆ I ŠIRA FAMILIJA
• SVI ONI NJEGOVI DRIFTERI : REJSER, PAJSER, DRIFTER, ŠARAFCIGER,TOMY I ŠTA-TI-GA-JA-ZNAM
• ONAJ FRAJER ŠTO NE ZNAMO KAK SE ZOVE, A POSUDIO NAM JE KAMION NEKOLIKO PUTA (FALA)
• DRAŽEN B. I RADIO V.GORICA
• SAŠA BOŽIĆ I TUROPOLJSKI GLASNIK
• TOMO KORMAN, SIN I ZBOR PJEVAČA
• NIKICA „RATNI POGLAVICA“ BUKVIĆ I „LUNIK“
• FEDOR BAUER
• MIĆO MEDIĆ
• TOMO GRIGIĆ
• KOTARA BROATHERS I NAŠE „JAKE VEZE U METRO-U“
• IVAN ŽILEC I ŠRC „RADNIK“
• G. IVAN-DOMAR NA RADNIKU
• ONA DVA BEĆARA-DOMARI IZ O.Š. VUKOVINA
• G. RAVNATELJ O.Š. VUKOVINA (SORRY, ZABOTAVIH IME)
• MARIO KARAULA
• ZRAČNA LUKA ZAGREB
• LAV AUTO POPEC
• A.C.VUKMAN
• VIOLA ( U STVARI DOBAR DIO PEUGEOT MREŽE)
• ŠUGAR BROATHERS I „TEHNOSHELL“
• GAZDA ONE BIRTIJE U V.MLAKI GDJE SMO ODRŽAVALI SASTANKE
• IVICA PETAK
• BIVŠI GRADONAČELNIK ŠIMIČIĆ
• SADAŠNJI GRADONAČELNIK DRAŽEN BARIŠIĆ
• ŠEKI I DEČKI IZ FEROTERM-A
• NEZABORAVNA EKIPA IZ „OSKARA“
• ANTIŠA VUKOVIĆ S OBITELJI I SVI NJEGOVI „TIĆI“
• ZVONKO I CURE IZ HAMS-A, BRUNA I JASENKA
• ANTE DUJIĆ
I MNOGI DRUGI KOJE OVDJE NISMO NAVELI, A TREBALI BI, SAMO SMO VEĆ VIŠE POZABORAVLJALI NEGO ŠTO PAMTIMO…ISPRIČAVAMO IM SE, ALI POPRAVIT ĆEMO TO…KAD SREDIMO ARHIVU…
( AKO SMO NAVELI NEKOGA KOGA NISMO TREBALI, OVI OSTALI IMAJU PRAVO DA SE S ISTIM FIZIČKI OBRAČUNAJU…)